که در آن است SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری واقع
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت به عنوان بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه ویژه چین معروف در سراسر جهان است و در حال حاضر بیشتر و بیشتر مردم می خواهند بدانند که محل آن و می خواهید برای درمان بیماری های کلیوی وجود دارد. این متن به شما معرفی کلی از آن را.

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری در شماره 5 Feiyi جاده واقع شده است، Shijiazhuang شهر-مرکز استان هبی، که در مجاورت پکن و تیانجین شهرستان، با پارک آبی در نزدیکی. بیمارستان را پوشش می دهد ده ها موش. با ساختمان به مساحت بیش از 4000 متر مربع است.

چگونه می توانید از بیمارستان ما

شما می توانید به فرودگاه Shijiazhuang شرکت از طریق فرودگاه گوانگژو پرواز و یا می توانید به پکن به Shijiazhuang شرکت با قطار، پرواز، پس از آن دریافت کنید. اما به طور معمول، ما شما را تا انتخاب کنید در پکن، به طوری که شما نیاز به گرفتن بار برای پیدا کردن قطار نیست. چیزهایی که شما باید انجام دهید این است با ما تماس بگیرید به موقع، به طوری که ما می تواند شما را در اسرع وقت تامین کند.

در چین، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه ویژه با کمال و بهترین تجهیزات، که کاملا با استاندارد بیمارستان تخصصی و کلاس 3، کلاس-A مطابق است. به عنوان یک سازمان مدرن کلیه درمان بیماری جدید، SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری متعهد به ارائه کمک های بیشتر و خدمات به بیماران مبتلا به بیماری کلیوی. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر راجع به آن، شما می توانید اینجا کلیک کنید، و شما می توانید از پزشکان، درمان منحصر به فرد، هزینه های درمان و غیره را از طریق آن پیدا کنید.

نیاز به هر گونه کمک در پیدا کردن SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، انجام مردد به دکتر آنلاین با ما تماس بگیرید و یا پیام های ترک به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به





:: برچسب‌ها: SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری بزرگترین بیمارستان بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: